Produktová a korporátní komunikace
Klient si přál v redakčním prostoru médií prezentovat příběh firmy ISWARI SUPERFOOD formou korporátní komunikace a přiblížit cílové skupině zákazníků všechny benefity produktů této značky. Produktová komunikace byla jednak zaměřena na představení vybraných produktů klienta, v další části jsme se pak věnovali edukaci a rozšíření povědomí o potravinách označovaných jako superfoods u cílové skupiny zákazníků. V edukativní části jsme k dosažení cíle použili tematické články v tištěných i online médiích a formu poradny s odborníky. V rámci PR komunikace jsme využili všechny vhodné formáty, které redakční prostor nabízí.
Reference klienta ISWARI SUPERFOOD
„Se spoluprací se ZOOM Communication jsme byli velmi spokojení. Zviditelnění značky se dařilo díky kontaktům a zkušenostem paní Lenky, která byla schopná dostat informace o našich produktech, firmě a značce do prestižních medií – jak internetových, tak tištěných. Navíc spolupráce probíhala ve výborné profesionální atmosféře. Pokud někdo seriózně zvažuje posílit PR, ZOOM Communication můžeme vřele doporučit.“
Ing. František Lomský, jednatel ISWARI SUPERFOOD
Copyright © 2022 ZOOM COMMUNICATION, s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
Created by Ondra with <3